Egész jól haladok a diétával. Ma lemértem magam és 85 kg vagyok, ráadásul nem gyengültem. Tükerbe nézve is látszik, hogy pucolódtam. Ha ilyen ütemben haladok sok lesz a hátralévő idő (kb. 13 hét), viszont ez szerintem jelentősen le fog lassulni.

Közben vettem egy könyvet, a Harcosok Étrendjét. Nagyon érdekes az alapkoncepciója. Először hülyeségnek tartottam, de azóta annyi jót hallottam róla, hogy úgy döntöttem legalább egy alapos olvasást megér. Az alapkoncepció az, hogy napközben keveset kell enni, gyakorlatilag csak zöldséget, alacsony GI-jű gyümülcsöt és könnyen emészthető fehérjét lehet enni. Ezekből is csak annyit, hogy véletlen se lakjunk jól. Este viszont kell tartani egy nagy fő étkezést, ahol minden tápanyagból lehet enni bőven (persze csak jó minőségű ételekből, szemétből nem). Miután elolvastam a könyvet leírom bővebben a véleményem. Egyébként bővebb info:

http://harcosoketrendje.blog.hu/

12070010.jpg

Szerző: D. János  2012.07.12. 20:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eroedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr914648648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása