Még 5 hét van hátra versenyig.

Apróbb változtatásokat eszközöltem az étrenden:

  • 0) Edzés előtt 10g BCAA
  • 1) Edzés után 40g tejsavó fehérje
  • 2) 30g tejsavó fehérje, kókusztejjel (30g reszelékből készítve)
  • 3) 4 (egész) tojás, kevés zöldség
  • 4) 30g tejsavó fehérje, kókusztejjel (30g reszelékből készítve)
  • 5) 250g csirkemell, 10g lenmagolaj, zöldségek, 50g mandula

Ez összesen 180-200g fehérje, 100g zsír, 30-50g szénhidrát.

Hétvégén tartottam egy kis szénhidrát töltést szombat estétől vasárnap estig. Az eredménye felemás lett. A hétfő reggeli edzésen nagyon jó erőben voltam, de a formám romlott, felpuffadtam, bevizesedtem. A szénhidrát töltést a jövőben szerényebbre veszem, egyetlen egy kiadós esti étkezés lesz.

Az edzésemet kicsit átstrukturáltam. Muszáj volt hozzáigazítanom a kondi termi edzést a kettlebell edzéshez, nehogy az legyen az eredménye, hogy bizonyos izmokat alul-, bizonyosokat pedig túledzek. Azt tudni kell, hogy a kettlebellel végzett edzések leginkább a combot (a hajlítókat kicsit hangsúlyosabban), a farizmot, a teljes hátat (bár a mély hátizmokat jobban, mint a széles hátizmot) és a vállövet dolgozzák meg legjobban. Ami kevesebb terhelést kap az a mellizom és a kar (főleg a bicepsz). Ebből kiindulva az edzéstervem:

HÉTFŐ - Mell, hát felső része, kar

KEDD - Kettlebell

SZERDA - kardió

CSÜTÖRTÖK - Kettlebell

PÉNTEK - Mell, kar

SZOMBAT - Láb

VASÁRNAP - pihi vagy kardió

Akit érdekel a házi kókusztej receptem: http://weights.blog.hu/2012/09/17/kokusztej

12090010.jpg

Szerző: D. János  2012.09.17. 19:29 Szólj hozzá!

Címkék: edzés diéta kettlebell edzésterv

A bejegyzés trackback címe:

https://eroedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr494780829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása