Ma megtörtént a tömegnövelés utolsó edzése.

Gyakorlatilag 10 hónapig tartott a tömegelés és ez alatt feljöttem 79 kg-ról 87-re. Ez ugyebár +8 kg, aminek szerintem kb. a fele izom. Vagyis 4 kg zsírt kell leadnom, hogy elérjem a korábbi szálkás formámat + kb. még 1-2-t, hogy versenyformában legyek. Szóval mondjuk 6 kg-t kell leadjak. Erre van 14+1 hetem, ami több mint elég.


Egyébként szerintem a tömegelés utolsó 7-8 hete volt a legeredményesebb, amikor teljes test edzéseket végeztem heti háromszor. Ez a gyakoribb, de kisebb intenzitású edzés nekem nagyon bevált. Elég sokat erősödtem. Április 1-én a lökőnyomást 55 kg-al végeztem, ma ment 65 kg-al. Ez gyakorlatilag 10 kg növekedés 3 hónap alatt. Szerintem naturálban ez nagyon jó eredmény.

Szerző: D. János  2012.06.29. 16:25 Szólj hozzá!

Címkék: edzés diéta tömegnövelés gyakorlat lökés lökőnyomás

A bejegyzés trackback címe:

https://eroedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr684619442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása