Így 6 héttel a verseny előtt kicsit megtisztítottam a blogot. Azok a cikkek, amik nem közvetlenül kapcsolódnak a felkészüléshez át fognak kerülni egy új blogba: http://weights.blog.hu

Ebben a blogban ezentúl csak a versenyfelkészülésre koncentrálok.

Pénteken volt egy kisebb sérülésem, elemelés közben meghúztam a jobb farizmomat. Aznap nagyon rossz volt, de mára már alig fáj, pár nap alatt helyre kell, hogy jöjjön. Minden esetre holnap még nem merek guggolni vele, így a holnapi lábedzést felcseréltem a szerdai nyomó edzéssel.

A jövő hét folyamán belekezdet egy teljesen új edzésbe is, ugyanis beiratkoztam egy kettlebell kurzusra. Ez kedden és csütörtökön lesz, jól kiegészíti majd a hétfő-szerda-pénteki testépítő edzést. Biztos vagyok benne, hogy zsírégetés tekintetében is többet fog érni, mint a kardió.

A táplálkozásomon is szigorítottam. Gyakorlatilag majdnem 0-ra vettem vissza a szénhidrátot és megnöveltem a zsírt. Tulajdonképpen alacsony szénhidrát (keto) diétát követek Warrior Diet-el kombinálva. Az alábbiak szerint néz ki a tápanyagok eloszlása:

  • Fehérje: 180 - 200g /nap
  • Zsír: 140 - 150g /nap
  • Szénhidrát: 20 - 30g /nap (kizárólag zöldségből, illetve fehérje és zsír forrásokból)

A zsírnál ügyelek arra, hogy minél nagyobb része MCT legyen (hiszen ezek a legketogénebbek), a többinél pedig kb. 1:1 legyen a telített - telítetlen arány. A zsír mennyisége idővel csökkenni fog.

A legnagyobb étkezés a Warrior Diet-nek megfelelően most is este van (kb. 80g fehérje, 80g zsír, 20g szénhidrát). Ha a szervezetem átáll a zsírüzemanyagra, akkor többi étkezésnél jelentősen lecsökkentem  a zsírbevitelt.

john_grimek_07.jpg

Szerző: D. János  2012.09.09. 18:19 Szólj hozzá!

Címkék: edzés diéta fehérje keto Warrior Diet Harcosok Étrendje

A bejegyzés trackback címe:

https://eroedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr814764869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása